amy-paris.reismee.nl

Begin Au Pair avontuur

Ik heb nooit eerder blogs geschreven, maar het lijkt mij leuk om dit toch is eens gaan te proberen. Ik heb mijzelf weer ingeschreven om een nieuw avontuur te beginnen als Au pair. Toen ik 18 jaar was ben ik een jaar naar Parijs gegaan als au pair en heb daar een hele leuke tijd gehad, veel leuke mensen leren kennen en veel nieuwe ervaringen opgedaan. Toen ik naar huis ging vond ik dit ergens wel heel jammer, maar ik wilde echt beginnen met studeren zodat ik in elk geval een diploma had.

Ik zit nu in mijn vierde jaar van de opleiding social work en heb bijna mijn diploma! Ik vond de studie heel leuk maar nu ik deze opleiding af aan het ronden ben, ben ik alvast gaan nadenken wat ik hierna wilde doen. Ik wil niet meteen beginnen met werken en ik bleef terug denken aan Parijs. Ik ben ook meerdere keren per jaar weer terug gegaan om even een kort weekendje naar Parijs te gaan en ik bleef het er erg naar mijn zin hebben.

Ik dacht bij mijzelf waarom ook niet. Na veel twijfelen of het niet raar is om twee keer naar de zelfde bestemming te gaan ben ik het toch maar gaan doen en hier zit ik dan weer alle voorbereidende formulieren aan het invullen. Op dit blog wil ik jullie een beetje op de hoogte houden van mijn voorbereidingen en mijn nieuwe avontuur in Parijs!

Daarnaast heb ik toen ik 18 jaar was niet veel frans gepraat met de mensen om mij heen, maar vooral Engels. Dit jaar wil ik echt gaan werken aan mijn Frans en wie weet komen er binnekort wel blogjes in het Frans :).

Liefs,

Amy

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active